5 år sen tsunamin förstörde mångas liv...

Idag är det den 26 december, den dagen man bara vill hoppa över. Just detta datum, just för 5 år sedan. Just då, 26 december 2004, just då jag stog på stranden, just när tsunamin kom, just då jag sprang för mitt liv..
Just alla hemska minnen som ständigt snurrar runt i huvudet. Som alltid kommer att snurra och finnas i mitt huvud...

För att inte tänka allt för mycket på detta har jag varit i stan hela långa dagen med familjen. Där jag fick 5 par trosor och en "kavaj" köpt, det är ju trots allt mellandags rea nu så det är bara att passa på. Efter att ha varit runt överallt blev det sedan bio, där vi såg Göta kanal 3. Rekomenderar den dock inte.

Nu: Slänga sig i soffan och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0