13 december

Gårdagen var supernajs.
Den började inne i stan med mina flickor, där vi gick runt i snövädret och letade julklappar. Mysigt! Stötte även på Stefan från paradise hotell. Haha. Efter att ha varit i stan i flera timmar och inte hittat en enda julklapp drog jag hem till bästa farmor på en god middag. Sedan rullade jag vidare till Vega där mina flickor väntade. Under kvällen blev det även att träffa lite grabbar. Hel lyckad kväll om jag får säga det själv. Kom i säng vid 3 tiden och gick upp klockan 8 i morse så just nu känner jag mig som en halv sovande zoombie.

Idag är det lucia. Återstår endast 11 dagar kvar till julafton och endast 7 dagar kvar på denna termin. Känns kanon! Är grymt taggad.

Alex Brännlund
fyllde 17 år igår. Grattis i efterskott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0