En blick kan visa så mycket..


Det var länge sen du fråga hur jag mådde eller brydde dig, du frågar inte äns om jag mår okej. Har insett nu att drömmar inte blir till verklighet. För mina har krossats av alla dina svek. Den önskan jag hade om ett värdigt liv rasade samman när du dissade mig på heltid. Ibland så tänker jag på tiden det var vi, men det är inget som jag saknar längre och jag skiter it, jag pallar inte vänta på att bättre tider kommer, för du leker bara med mig och skämtar om min ångest .... Lyckan kommer och går men min har fastnat i det gammla, du var underbar ett tag men såg hur du förvandlas. För den du är idag är nåt jag inte fattar, du skiter i allt och går bara runt och snackar, du är falsk! När jag ser ditt rätta, och jag har fattat att att misstaget är du och inte jag. Jag undrar vad som hänt. Du var den där perfekta men nu är du sämst. Du har krossat mitt hjärta gång på gång igen. Jag går vidare i livet med vänner vid min sida. Jag orkar inte gråta och jag orkar inte lida. Du har förstört mycket för mig, tiden har gått åt. Vill du bli min vän så kan du börja med att säga förlåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väldigt duktig på att skriva rebecka och det du skrev kändes väldigt meningsfullt. jag hoppas att personen det handlar om läser det och förstår, och att du kan släppa taget om honom/henne! det är du värd :)

2009-12-16 @ 21:34:04
Postat av: Rebecka

Sv: Tack så mkt! <3

2009-12-16 @ 22:05:27
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0