Vad fan händer?


Bara jag som fryser ihjäl i detta land? Det är sjukt hur kallt det har blivit på bara en dag. Vill bara tillbaka till sommaren. Då allt var varmt , då allt var bra och då man var lycklig...

Hela veckan har jag gått omkring och snackat med Lovisa och Katlin om att jag hatar folket. Och vi har kommit på att det räcker nu. Dom ska inte få förstöra våra liv längre. Därför finns nu överarbetar - hatarpartiet (vi som hatar La mes)

Skolan idag rullade på till en början tills jag blev helt borta. Blev helt okontrollerande. Blev även halft strypt av mitt eget halsband... Riktigt konstig dag om jag får säga det själv.

Nu måste jag börja plugga men jag har verkligen ingen ork. Orkar inte äns träna längre, därför blir det ingen träning ikväll heller. Har alldeles för mycket att tänka på och alldeles för mycket läxor att göra.

Jag ska klara av allt, ge mig bara lite tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0