its over'

Eftersom att allt har varit up-side-down på senaste tiden tänkte jag nu ta och sätta stopp för det. Jag vet att jag borde ha gjort det fär länge sen, men jag har inte riktigt vågat. Har tevekat alledels för länge, men nu känner jag mig redo vare sig jag vill eller inte. Du har sårat mig så otroligt många gånger. Därför är det bäst att bryta kontakten helt, så vi slipper alla konflikter & missförstånd. Du får tolka allt på ditt egna sätt, men jag klarar inte av det här just nu. Du är inte värd mina tårar så som du håller på & jag vet faktiskt inte vad jag ska tro om det du säger till mig efter all skit du sagt. Att du sedan kommer tillbaks hela tiden och lossas som ingenting har hänt gör inte saken bättre, är det osäkerhet eller vad är felet? Men nu tänker jag inte passa tillbaka bollen mer. Matchen är slut. Det är ingen ide att du försöker igen, det kommer ändå bara bli ett stolpskott för jag tänker inte svara mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0