Just idag är jag stark...

Trött å gla´, de är det jag är ida´.  Fan va grym jag är på att rimma, nästan iallafall.
Har precis tagit en så kallad power-nap. Behövdes verkligen, men nu kommer jag väl förmodligen inte kunna somna i kväll.
Dagen har faktiskt varit helt okej. Mycket skratt. Efter skolan blev man bjuden på julmust och en chokladboll av Fabian. Satt riktigt fint i min mage. Sen fick man sällskap hem av Lovisa. Trevligt! 
Men nu när kvällen är här kommer alla tankar som snurrar runt som en tvättmaskin i huvudet och förstör. Jag orkar verkligen inte med detta mer! Vad ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: josefine

prata med mig becka!!

2009-12-09 @ 16:37:32
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0