Jullov!

Nu har jag jullov och det känns kanon! Efter att ha varit i skolan och lyssnat på körens inte allt för bra sångröster och fått mina betyg som jag är rätt så nöjda över var det bara att vandra hemåt och sedan vänta på att lilla Emma skulle sluta. Sedan drog vi in till stan där vi har spenderat hela långa dagen. Där blev en nyårsklänning och ett par lösögonfransar köpta.
Nu har jag precis packat klart för i morgon bär det av till Örebro. Ska bli riktigt skönt att få komma bort från allt skit här i stockholm och bara få ta det lugnt några dagar, det behövs verkligen. Nu ska jag rulla ner för backen till Emmas hus och kolla på film och bara mysa. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0