man kan inte sitta på sitt arsle och vänta på att livet ska bli wonderfull

Denna dag har mest bestått av skratt, ni läste rätt. Jag kan faktiskt skratta också!
Självklart nu när det är snö så ska alla "coola" killar mula alla tjejer, vilket var min tur idag. Eller direkt mulad blev jag ju aldrig eftersom att jag är så pass "stark" att dom aldrig fick ner mig i snön, plus att Lovisa lyckades rädda mig alla gånger. Men iallafall blev jag utbärd av två killar mendans lärarna och rektorn står och skrattar åt mig, tack för den!
Vid 6 tiden befann jag mig i skolan igen för att min spanska grupp skulle kolla på skräckfilm, (det måste ju ske på kvällen så klart) vilket gör att vi blir lediga i morgon i stället. För att göra det ännu läskigare satt vi nere i källaren. Filmen var dock inge läskig.. REC hette den föresten för er som undra..
Nu hade jag faktiskt tänkt att lägga mig i sängen och försöka sova. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0