24 november

Julafton närmar sig. Återstår bara en månad kvar. Shit tiden springer iväg.. men snön är fortfarande spårlös. Men vad gör det egentligen? Man kan väl ha en superbra jul iallafall. Umgås med släkten och bara ta det lugnt. Ta dagen som den kommer så ordnar sig allt.
Igår var det ju måndag, vilket alltid är lika lång tråkiga. Gjorde min måltid på hemkunskapen och det gick faktiskt riktigt bra. Min lärare tog till och med receptet så ett plus till mig där. Efter skolan väntade en tuff träning men jag var verkligen på topp och körde järnet.
Idag har dagen mest bestått av skratt, skratt och skratt. Vad mer ska man säga? En riktigt bra dag helt enkelt! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0