Alla dagar kan inte vara bäst...

Hej alla som läser min blogg!
Så här har jag sett ut idag, gått runt med en mössa på huvet och sett ut som en tönt men eftersom att jag har varit frusen hela dagen så fick det bli så. Det är sjukt hur det kan bli så kallt på bara en dag, igår var det strålande sol och jätte varmt och idag var det frost och jätte kallt... ? 

Efter en lång och seg skoldag åkte jag upp till centrum och köpte ett par jeans, vilket behövdes. Och nu ligger jag här i min säng och fryser fortfarande, kanske borde ställa mig i en varm dusch? Får se hur det blir med den saken. Nu tänkte jag iallafall ta en ansiktsmask och sedan fixa lite grejer.  
Och i kväll blir det så klart att kolla på andra avenyn och idol. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0