Förstavärldskriget

Hej. För 10 timmar sedan satt jag i sal 575 och gjorde SOprov som jag inte kände mig allt för säker på.. För 9 timmar sedan gick jag ur sal 575 och suckade och tänkte "ååh vad dåligt det gick. Och för 9 timmar och 5 minuter sedan tänkte jag "men ååh, hur fan kunde jag glöma att skriva det där? Men nu tänker jag " vafan det var bara ett prov..

Efter skolan åkte jag och Katlin upp en sväng till handen centrum och kollade runt lite. Där blev en mascara och silver shampoo köpt för min del. Annars har det inte hänt så mycket idag. Just nu sitter jag i min stora sköna säng och äter chokldbollar och kollar på idol. En grym myskväll för mig själv helt enkelt. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0