Man ska inte slösa tid på någon som inte är värd det.

...Sant. Jag fick höra något sånt idag, "man ska inte slösa tid på folk man inte gillar" , och nej... det ska man verkligen inte. Eller folk som är allmänt dumma i huvudet...
Men dock har man ändå gjort det ett antal gånger. Så jag tog mig en tankeställare och kom fram till rubriken.

Idag hade jag tänkt mig en mys-hemma-kväll-med-en-bra-film-och-benn&jerrys. Låter inte helt fel va? Om jag får säga det själv så tycker jag att det låter som en toppen ide. Sånna kvällar behöver man trots allt.

Skoldagen var väl inte allt för rolig. Började dagen med 2 timmars matte. Sjukt uttråkande! Men resten av dagen rullade på smärtfritt. Har även lyckas få lite nya kontakter i skolan. Haha cred till mig. Låter nästan som jag var mobbad innan. Men det är jag absolut inte, så tro inget sånt! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0