Fredag hela veckan

Hela gårdagen bestog av skratt. Har nog inte skrattat så mycket i hela mitt liv. Går man i en sjuk klass så gör man.. vi är ju trots allt 9cp.
Idag har det varit en lugn dag, mamma hämtade upp mig i skolan vid halv 12 för att jag skulle till sjukhuset och ta en spruta mot livmoderhalscanser. Allting gick bra, spänte bara till lite i armen. Så nu är det bara två sprutor kvar, men det är lång tid kvar till nästa, drygt 2 månader om jag minns rätt? Efter sjukhus besöket åkte mamma och jag till donken och käkade eftersom att jag missade lunchen i skolan. Sen var det bara att åka tillbaks till skolan igen för att ha en ovanligt konstig no lektion som bestod av fyra i rad och fia med knuff.
Kvällens planer blir förmodligen att dra ut med brudarna. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0