Pluggtime

Idag är det en ny vecka, en ny dag och massa nya möjligheter. En sån där riktigt varm september dag dessutom. Solen skinner som bara den. Detta gillar vi! Kom hem från skolan för en liten stund sen. Och nu ligger jag här i min säng och pratar med mig själv, låter faktiskt lite kul. Men jag ska ha muntlig redovisning i engelska i morgon så måste ju öva på något sätt. Skoldagen rullade på som vanligt. Och gissa vem som blev vald till friends? Jag!  Haha lyckat. Men nu måste jag plugga vidare och sedan dra iväg på 2 timmars träning. P&K


Kommentarer
Postat av: A.

hahah prata med mig i stället! :D

2009-09-14 @ 16:20:17
Postat av: Therese och Ellah

Hej kusin vitamin!! Vi saknar dig :)

2009-09-15 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0