Det är ingen vanlig dag utan mormors fördelsedag!

Sitter och ritar lite på min bilduppgift. Inte direkt snygg men den är långt ifrån klar, så vem vet den kanske blir snygg tillslut? Idag har jag och mamma varit iväg och kollat på tapet till mitt rum. Det är sjukt svårt att hitta den där perfekta eftersom att det finns hur mycket som helst att välja mellan. Men efter lite letande så ska det nog ordna sig. För några timmar sedan såg jag på tv-pucks finalen mellan skåne-stockholm där min kusin var med i stockholmslaget som då vann med 1-0. Grymt jobbat! Har inte hunnit hänt så mycket annat denna dag. Det är helt enkelt en allmänt seg söndag. Precis som söndagar brukar vara, sega och långtråkiga. Men iallafall idag fyller världens bästa mormor år. Grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0