det snurrar i min skalle

Hej på er!

Kom hem från skolan för en timme sen ungefär. Trött och seg, men så kan det vara ibland. Dagen började med nationellt prov i spanska, vilket kändes helt okej. Får alltid hoppas på det bästa. Sen blev det idrott med massa olika stationer där man skulle samla poäng. Simon, jag och Ricky slet som dårar och vann hem allt. Därefter rullade resten av lektionerna i slowmotion. Hela dagen har jag gått runt med huvudvärk, som dock fortfarande är kvar. Inte skönt alls, känns ungefär som en jordbävning i skallen eller något liknande.. Därför blir det ingen träning för mig ikväll. Ska istället dra med mig täcket ut och mysa i soffan och ta med mig något gott från köket och sätt på en bra film. P&K

Kommentarer
Postat av: Malin

snygg outfit ! :)

2010-04-29 @ 21:50:41
URL: http://malln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0