jag glömmer aldrig dig

Minns du alla stunder vi haft tillsammans,
minns du hur vi skrattade och hade det så jävla underbart.

Det var för så längesen och jag vill inget annat en att få glömma bort våran tid & sluta undra vart våra dagar vi skulle haft tagit vägen.

För vi är ju ändå inte vänner nu, det var ju så längesen du log mot mig och din blick som förut var så varm är nu is. Men hur ska jag någonsin kunna glömma allt som hänt, alla sömnlösa nätter då jag önskat att jag fått försvinna bort för evigt. Minns du orden "vi föralltid" som nu bara är meningslösa ord, som hade så stor betyddelse i våra liv.

Även fast vi visste att vi någon gång skulle skiljas åt och kanske aldrig mera prata med varandra. Det kanske är först nu jag inser att all tid med dig bara är bortslösad tid av mitt liv och att alla sår aldrig kommer att läka & även om jag kämpat så mycket för att överleva så är jag ändå död på insidan. Hur kunde vi två göra så mycket skada så att det aldrig går att glömmas, För det går verkligen inte. Det är något som kommer sitta inbränt i hjärtat för alltid och kanske någon gång när vi är gamla kan vi blicka tillbaka på allt som varit och bara skratta åt allt, skratta åt hur barnsliga vi var. Det gör ont att tänka på alla underbara stunder, för alla stunder var inte dåliga. Vi hade det så bra och det var nog några av dom lyckligaste stunderna i hela mitt liv. Någon gång kanske jag lär mig att leva med det. Jag vill bara säga

Tack för allt & alla stunder med dig, men nu är allt som bortblåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0