påsklov

Rubriken säger allt. Känns underbart!
Dagen har har rullat på helt okej förutom dom sista timmarna av skoldagen. Helt plötsligt ändrades mitt humör och jag blev skit sur. Fast det var ju inte så konstigt med tanke på alla jobbiga personer. Men som tur var fick vi sluta en timme tidigare och mitt humör blev bättre. Då drog jag, Lovisa, Viktor och Simon upp till centrum och kollade runt lite. När man kom hem väntade ett påskägg av mamma och en påskgodispåse och 20 euro av farmor till mig. Världens bästa personer till släkt man har.
Nu i kväll har jag tillbringat första lov dagen med underbara personer (Emma, Katlin, Victor) och har bara haft det allmänt trevligt.

Nu: Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0