tillbaks till verkligheten

Hej på er!
Wonderful tuesday... har ni kollat ut? har ni lagt märke till vädret? klarblå himel och solen skiner. Imorse när jag vaknade fick jag en härlig känsla inom mig. Nu är det vår på riktigt.

Tisdagen i sig känns dock inte lika rolig, första skoldagen efter lovet. Vilket inte alls kändes bra, men ska inte klaga, i morgon börjar jag 12:40 och har bara två lektioner. Askalas!
Just nu sitter jag i soffan och kollar på desperate housewives, funderar på att göra iordning en kopp te och sätta på en bra film istället. Mår inte allt för bra. Är halvt sjuk. Hostar, täpt i näsan och har ont i halsen. Man kan inte alltid ha det bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0