high five på den.

Långfredag idag och dagen har faktiskt känns väldigt lång. Passande namn. Fint väder har det också varit. Våren är här och det känns underbart. Var uppe i centrum en stund med mamma förut och kom hem med en skinjacka, ett par hörhängen och ett par tights. Wonderful. Sen har jag även gjort klart mitt inlämnings arbete till idrotten. Bra där Rebecka! Det ska egentligen inte vara in förns om över en vecka men eftersom att jag åker bort nu under påsklovet vägrar jag sitta inne på ett hotellrum och plugga. Därför måste jag nu även börja med hemkunskaps inlämningen. Låter inte direkt kul, men måste man så måste man. Viktor och Simon försöker få med mig ut och hitta på något, får se hur det blir med den saken, är inte så taggad. Stannar nog hemma och har en myskväll med mamma istället. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0