just idag är jag stark...

Hej alla underbara, det var ett tag sen..
Anledningen till det är att jag inte har haft tid eller ork. Men nu är jag tillbaks och allt är som vanligt igen.  Som vanligt på måndagar brukar man befinna sig i skolan och det är precis vad jag har gjort idag. Skoldagen gick riktigt fort i sig och fick till och med sluta två timmar tidigare än beräknat. Då drog jag, Jeanette och Mona upp till centrum och fikade och pratade på om allt sånt där viktigt ni vet. Sedan åkte jag iväg på träning och förvånansvärt gick det faktiskt riktigt bra idag. Annars brukar jag ha problem med min skada osv. Men idag fungerade allt som planerat. 
Nu har jag precis pluggat och längtar till sängen, så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0