Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys

Nu har jag klarat en hel vecka i skolan. Det har inte varit direkt jobbigt men endå är det riktigt skönt med helg. Känner att jag ligger efter med sömnen så denna helg är verkligen behövlig. Själva skoldagen rullade på i lagom fart. Mycket skratt som vanligt med min humoristiskaklass. Tog lunch med Jeanette, Mona och grabbarna uppe i centrum. Men självklart var det strömavbrott i hela centrum, så det tog lite tid innan man kunde äta någonstans eftersom allt var stängt. Men vi hade gott om tid på oss, så det gjorde inte så mycket.  Efter att ha slutat åkte jag hem och bara tog det lugnt. Sen kom Victor hit och spenderade resten av dagen med mig. Nu tänkte jag bara ha en skön hemma kväll. Orken att hitta på något annat finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0