8 december

Hela mina studiedag igår gick åt till pluggande. Vilket resulterade till att jag kunde allt på dagens svenska prov. Bra jobbat Rebecka!
Efter provet hade vi idrott med B klassen där vi körde klasserna mot varandra i basket och fotboll. Min kära klass tog lätt hem alla segrar. Efter en lagom långtråkig skoldag var det bara att åka hem och sätta sig och plugga. Har pluggat i 3-4 timmar nu, så nu får det vara slut på slaveritet. Har nämlilgen religion prov på fredag och jag måste få bra på det eftersom att detta prov kommer avgöra mitt betyg. Jag förstår att ni tycker det är jätte kul att läsa om mitt pluggande...  Men det finns inte så mycket annat att berätta just nu. Om det är något som ni vill veta eller som ni vill att jag ska blogga om så är det bara att slänga iväg en kommentar om det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa bilder på ditt rum? :D

2010-12-08 @ 21:38:20
Postat av: Anonym

Berätta om din första kärlek ;)

2010-12-08 @ 22:37:21
Postat av: Anonym

Berätta om din första kärlek ;)

2010-12-08 @ 22:38:00
Postat av: Anonym

gör sån där 30dagars grejj som många andra gör nu vettja ;)

2010-12-09 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0