Friday!

Härligt med fredag igen. Hade dock inte lika härlig natt. Fick inte alls många timmars sömn. När jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte hade någon spanska och att jag alltså hade kunnat ha haft sovmorgon men så blev det inte. Istället satte vi oss och "råpluggade" religion eftersom att vi hade prov lektionen efter. Provet kändes faktiskt riktigt bra, får bara hoppas på det bästa. Resten är upp till läraren.
Nu känner jag mig som en vandrande zoombie. Jag sitter och bara stirrar rakt in i väggen, orken finns inte till nånting annat. Tänkte därför ta en liten tupplur så att jag är pigg till kvällens äventyr.
Men där sprack den planen.., nu ropade mamma att hon ville att jag skulle med och handla, så jag får väl ställa upp för laget..

Vet inte äns varför jag jag lägger upp denna otroligt fula bild på mig. Men den är ju lite små komisk endå.
Hur lyckades jag med denna min?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha skön bild!!!

2010-12-10 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0