I wish u knew.

Har haft en ganska onödig men ändå skön skoldag idag. Två timmars håltimme pga att jag var klar med min uppgift och läraren var sjuk. Så dessa timmar spenderade jag med några fina flickor från klassen. Vi åkte till torvalla och kollade på grabbarnas innebandy match. Jag träffade även på en massa goa killar från Fredrika som jag inte sett på länge, så det var trevligt. Sedan var det bara att åka tillbaks till skolan för några riktigt sega lektioner. Man märker att det snart är lov, alla är trötta och halvsover på lektionerna. Jullovet är verkligen i starkt behov just nu. Som tur är det bara tre dagar kvar. Nu ska jag gå ner mot köket och göra i ordning en kopp te och sedan mysa ner mig i min säng med lite tända ljus omkring mig. En perfekt avslutning på denna torsdags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0