22:17

Nyduschad och fräsch är precis vad jag är nu efter en helt okej träning. Och som sagt är det första december idag vilket betyder att första luckan öppnades i chokladkalendern, och eftersom att jag har fått två stycken innebär det två choklad bitar varje dag. Inga fel faktistk. Det är ju som sagt tradition...
Nu sitter eller snarare ligger jag i min säng med datorn i knät och pillar lite på min bilduppgift. Dock går det inte riktigt som jag vill. Ska rita någonting levande och jag försöker göra en hund, vilket mest resulterar till massa kladd. Men men, nu ska jag fortsätta.
Resultatet av min förra bild uppgift på bilden nedanför där temat var svartvit bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0