så mycket bättre


Här sitter jag och äter skumtomtar och dricker cola sammtidigt som jag lyssnar på lite julmusik. Det är ju trots allt snart jul och det gäller att ladda upp med julstämmningen i förväg. Ikväll var planen att jag skulle träffa två goa killar vid namnen Joakim och Fredrik. Men nu känner jag att min trötthet har tagit över min kropp och att åka till Tungelsta känns inte heller så lockande. Så vi får helt enkelt se hur det blir.
Skoldagen började med ett spanska prov som gick galant och därefter iväg och kollade på tjejerna som spelade innebandy. Dock åkte dom på stor torsk, vilket inte var så förvånande med tanke på att de mötte fredrikas innebandy akademi. Men dem krigade på så gott de kunde. Det har varit en mycket bra dag för övrigt och jag får hoppas att det fortsätter i den stilen. Ha en fin fredagas kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0