Har du något bevis? Svar: nej!

Den här dagen började jätte bra, allt var fintfint och jag var på topp. Efter lunchen hade vi mer än 2 timmars håltimme så jag och några brudar drog hem till Katlin och kollade på film och bara tog det lugnt. När vi kommer tillbaks till skolan kommer min "älskade" svenska lärare fram till mig och anklagar mig för att ha kopierat min novell från en bok. Jag blev sjukt irriterad på henne, den där novell kämpade jag med och jag var riktigt nöjd över den. Kände att jag för en gång skull skulle  kunde få något bra av min lärare. Men där hade jag tydligen fel, vad jag än gör så gör hon allt för att det ska bli dåligt för mig. Jag skrev min novell på lektions tid, hur ska jag då ha kunnat skrivit av nån bok som jag inte äns vet vad det är för bok hon pratar om? När jag skrev klart min "kladd" så läste hon den till och med och sa att den var bra men sen när jag ren skrivit den på datan var den tydligen dålig? Hon sa att hon läst den förut. Men konstig hon läste ju min kladd... vakna upp kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0