Back to life

Äntligen fredag mina vänner!
Alla  möjligheter finns, får se vart kvällen leder för mig.
Kanske stannar jag här, kanske flyger jag iväg. Time will tell.
Just nu sitter jag och sjunger med i låtar så gott jag kan, ja vi behöver ju inte tala om hur förjävligt det låter men det är bara att höja ljudet så hör jag inte mig själv. Perfekt!
I går var det friluvsdag, då jag var i romme. Riktigt kul var det. Tack till er alla som gjorde det lyckat!
Idag har jag i stortsett gått runt som en zoombie och gäspat. Inte så konstigt med tankte på att jag gick upp klockan 5 i går. Men jag har överlevt. Första lektionen började med matteprov. Alla verkade tycka att provet var jätte svårt men jag själv tyckte att det var sjukt lätt. Vet inte hur jag ska tolka det, antingen var jag extremt översmart just idag eller så skrev jag bara något helt random. Vi får väl se resultatet sen. Resten av dagen gick snabbt, vilket var riktigt skönt. Efter skolan drog jag hem och slängde mig i soffan framför Jalla Jalla! En riktig klasiker. Men nu tännkte jag ta och fixa lite gott gott och bara ta det lugnt. P&K





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket typsnitt har du på texten i din blogg?

2010-02-20 @ 10:40:53
Postat av: denise

Sv: du hade såån tur att slippa den!! :D

2010-02-25 @ 18:22:34
URL: http://daulian.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja visst är det underbart att det äntligen är fredag!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-26 @ 16:16:12
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0