up side down

Just nu är min värld upp och ner. Jag gör saker jag vet att jag kommer ångra. Jag säger saker som jag egentligen inte menar. Jag sover bara någon timme varje natt och jag lägger den lilla energi jag har på dagarna till helt fel saker. Min värld är upp och ner. Jag mår inte bra av att ha det så här. Att leva i obalans.

Jag har nu bestämt mig. Jag ska vända rätt på allting igen. Det här är mitt liv och jag jag jag och ingen annan bestämmer hur det ska levas. Jag kollar igenom gamla bilder... Var tog världens gladaste, roliga och mest omtänksamma Rebecka vägen? Hon är som bortblåst. Jag saknar henne och nu ska jag ge mig ut på skattjakt. Jag ska hitta henne. Rebecka. Och när jag har hittat mig själv kommer allting att lösa sig. Jag vet det.

Kommentarer
Postat av: widen

Hej hej jättefin blogg du har!

Du fråga mig förut på min blogg vart jag hade köpt min kofta och den kommer ifrån H&M ;)

2010-02-16 @ 20:24:43
URL: http://widen.devote.se
Postat av: Rebecka

SV: Tackar ! Den var jätte fin!

2010-02-16 @ 21:03:35
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0