bästa på länge.

Hej Hej!
Hoppas att allt är bra med er. Själv håller jag på att bli sjuk. Känns inte alls bra. Halsen är uppsvullen och är förkyld som bara den. Men jag kämpar mig igenom. Kom på att det bara är två veckor kvar till sportlov.
Hur skönt är inte det?
Har inte kunnat blogga nånting i helgen pågrund av att jag har varit full bokad hela tiden.

Fredag:
var jag med mina brudar hemma hos Lovisa där det bjöds på massa godsaker och sedan drog vi hem till Andreas, där även lite annat folk var. Grymt lyckad kväll/natt.

Lördag: var jag barnvakt åt mina två små kusiner Denniz och Robin.

Söndag: alla hjärtans dag! Började med tävling. Där det gick riktigt bra. Kom hem med två medaljer och två nya pers. Efter tävlingen fick jag snabbt fixa till mig för att sedan åka och möta Douglas. Sen åkte vi till Heron City och mötte Sandra och Rasmus, där vi sedan gick på bio. Filmen var inte speciellt bra, men vad gör det när man har trevligt sällskap?
Hela helgen har varit riktigt lyckad. Det tackar man för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0