Slut på det roliga.

Helgen närmar sig sitt slut. En ny skolvecka väntar med nationella prov. Vilket ogillas stark.

Tävlingen igår gick bra, förutom att jag hade världens huvudvärk, men med lite ipren och skit så gick det över.
Kvällen igår blev lite knasig, missförstånd hit och dit, men det slutade iallafall hemma hos Axel med Vicotor och Lovisa där jag blev kvar till klockan 3, så direkt jag kom hem var det bara att slänga sig i sängen och sova.

Idag har lite släktingar varit här för att fira mamma. Trevlig! Resten av dagen har jag ränsat min gamla byrå och satt ihop en ny och flyttat över allt till den. Duktig som man är.

Nu: en annan del av köping

Bilder på min söta kusin Denniz från idag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0