crap

Det är söndag idag, tror jag. Fan vilken bra koll jag har i sånt fall haha.
Vet ni vad jag är trött på? Trött på att när folk verkligen tror att dom kan lura mig, bullshit rakt igenom. Det är nästan skrattretande. Att dom verkligen tror på det dom säger, att deras lögner kommer tränga in i mitt huvud, att jag suger upp orden som aldrig förr. Jag tar inte in det och så är det bara. Vägrar.

Ni  tjejer vet hur det är , meningarna vi alla hört. Den vi alla hatar. Den som lyder "Men du vet gumman,  jag är inte som alla andra killar." Den meningen spyr man på. Hate it, man ber liksom inte ens om att höra orden, det är tvångsmatat typ. En annan är "Du är så speciell, vet du det? Har aldrig stött på något sånt att lita på förut". Inte okej mening det heller, speciellt inte om man träffats ca 3 gånger och knappt fått ur sig vart man bor. Erkänn, då är något fel. På senaste tid har jag bara börjat garva så fort dom kommer slängandes, favorit i repris typ. Som kalleanka på julafton, man vill verkligen inte se Robin Hood men man måste se det för att komma till piff och puff. Lögnerna vill jag helst slippa, för det tjänar ingenting till när jag ändå ser igenom dem. Och det är liksom, bättre att hålla käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0