super sega söndagar

Seg med uppdatering som vanligt, men bättre sent än aldrig, inte sant? Blev faktistk lite pushad av Pedram också.. tack för hjälpen. Idag har jag hunnit med att köra ett träningspass vid 11 tiden. Känns faktiskt riktigt bra. Får hoppas att det ger bra resultat till tävlingen nästa helg. Efter min träning åkte jag direkt till min kusin Tobias som fyller 15 år idag. Grattis till dig!
Nu orkar jag knappt vara vaken längre. När jag sover slipper jag åtminstone tänka på allt som berör mig illa. Jag slipper stressen, ångesten, alla tankar. Just nu har jag ångest för allt. Klockan är åtta men jag bryr mig inte. Jag är trött och orkar inte vara vaken. Det blir inte bättre att det är skola i morgon också. Det ända som gör mig lite glad är att min familj "planerar" att åka utomlands i sommar. Vill ha sommar nu, orkar inte med det här kalla och äckliga vädret längre. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0