today is my day.


Idag är en bra dag och mitt liv rullar på. Askalas!
Skoldagen gick riktigt långsamt, somnade nästan på varje lektion men jag lyckades iallafall göra ett matteprov som gick sådär sen lyckades jag även skriva grymaste novellen på svenskan. Blev fan riktigt nöjd över den. Första gången jag blir det. På idrotten blev det lite tävlingar där mitt lag hemmafruarna som vi hette vann.
Där jag, Viktor, Joakim, Sofia och Lovisa ingick. Namnet hemmafruarna vetefan vart det kom ifrån, men grymma var vi iallafall. Efter skolan åkte jag och Katlin in till stan och kollade lite och sedan blev det fika och lite pluggande.

I morgon har vi någon slags tema dag om bokstaven T.  T som i tillsammans, trygghet, tilltro och trivsel. Men det enda T jag kan få fram är T som i tråkigt och dom flesta verkar instämma i det. Men men vem vet det kanske blir grymt... man kan ju iallafall drömma.

Nu: Paradise hotell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0