Fredag!

Äntligen fredag! Kan det bli bättre?
Denna dag började riktigt bra. Lektionerna var riktigt lugna och allt flöt på. På rasten blev det att gå till konsum och köpa en semla, (var bara tvungen eftersom att maten inte var allt för god). Efter att vi slutat stannade jag kvar i skolan ända till klockan 4 fast jag egentligen slutade halv 2. Det var nämligen så att jag och min grupp skulle göra klart ett redovisningsarbete som vi ska redovisa på måndag. Min grupp ska redovisa en film som vi gjort. Och nu kommer vi till det roliga, filmen är borta! Två veckors slit i onödan. Denna helg kommer inte bli roliga...så nu har vi 2 dagar på oss att göra om alltihoppa. Önska oss lycka till? Det kan behövas.


Kommentarer
Postat av: Flisan

lycka till!

2010-01-24 @ 10:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0