Hipp Hipp Hurra!

Det är nämligen så att jag har lovat lilla Pedram att jag ska nämna han här i bloggen och eftersom att jag är så otroligt snäll så gör jag förstås det.  Men eftersom att han dissar ikväll så tänker jag inte nämna något mer om honom just nu, punkt slut. Hoppas du kännde dig uppskattad lille Pedram <3

Nu har jag precis fixat mig och ska snart åka iväg till farmor på middag och sedan blir det att träffa lite folk, om jag orkar, är grym trött. Har vänt på dygnet helt och hållet, men det blir ju så när det är lov. Det hör ju liksom till...

Idag fyller världens bästa brorsa 18 år. Grattis !


Kommentarer
Postat av: Pedram

HAHAHAHA Becka ljuuuuuuuuuuuuuuuug..:)<3 bara så alla vet hon betalade mig för att nämna mitt namn här ...

2010-01-02 @ 18:04:51
Postat av: Rebecka Schelander

HAHA dröm vidare Pedram, du bad fan på dina bara ben om att få vara med...

2010-01-02 @ 18:08:07
URL: http://zchelander.blogg.se/
Postat av: Pedram

ojuste :/

2010-01-02 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0