just so you know

Ni undrar säker vart jag har hållit hus. Det är nämligen så att jag inte har haft tillgång till någon data, eller inte någon fungerande data om det ska vara exakt, plus att jag inte har haft tid heller för den delen. Därför tänkte jag bara berätta lite snabbt om mina senaste dagar.
I tisdags efter skolan åkte jag hem till Douglas och var där hela dagen/kvällen.
Igår (Onsdags) pluggade jag lite grann och efter det blev det träning. Har aldrig varit så taggad på träning som jag var i går. Allt känns så bra, nästan för bra för att vara sant.
Idag efter skolan åkte jag och Katlin upp till handen en sväng och bara kollade runt sedan blev det att åka hem och ta en power-nap och att plugga. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0