Saturday and Sunday

Igår var jag i norrköping på tävling. Det gick riktigt bra för alla oss Hammarbyare som var där. Nästan alla satte nytt personbästa. Jag själv satte ett nytt pers med 12 hundradelar. Trodde inte att jag kunde springa så snabbt, men nu jävlar kan ingen stoppa mig. När jag kom hem i går vid 7 tiden fixade jag i ordning mig lite snabbt och drog sedan till Katlin där brudarna väntade. Där blev det sedan en riktigt lyckad kväll.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Det är det söndagar är till för enligt mig.
Just nu sitter jag med en godis påse och ett glas cola och tittar på några avsnitt från one tree hill sesång 1. Bästa serien någonsin. Skulle vilja ha alla sesånger. Tänk en film marathon med alla avsnitt från One tree hill. Skulle inte sitta helt fel. Men nu ska jag kolla vidare och sedan försöka sova för i morgon väntar en ny skoladag.. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0