Nu är det slut på veckan...

Äntligen söndag mina vänner!
Alla möjligheter finns, får se vart kvällen leder för mig.
Kanske stannar jag här, kanske flyger jag iväg. Time will tell.
Just nu sitter jag och sjunger med i låtar så gott jag kan, ja vi behöver ju inte tala om hur förjävligt det låter men det är bara att höja ljudet så hör jag inte mig själv. Perfekt!
Idag har jag mest gått runt som en zoombie och gäspat. Har inte fått så mycket sömn dom senaste nätterna. Därför har jag mest tagit det lugnt. Busat massor med kusinerna och varit ute på en liten löprunda. Nu tänkte jag sätta på en bra film och bara mysa järnet.

Idag fyller Sunday 17 år. Lite komiskt eftersom att det är söndag idag. Grattis Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0