right now

Godmorgon på er! Klockan är halv tolv och jag är seriöst helt utslagen... hade svårt att somna igår och vaknade redan klockan åtta. Jag är helt slut. Innan jag lyckades somna igår blev det iallafall lite snack med han som är på andra sidan jodklotet, Axel. Han har nämligen bestämt sig för att komma hem med ett par converse till mig och undrade vilken färg jag ville ha. Och det är ju lättre sagt än gjort. Det finns obeskrivligt många att välja mellan. Men det ska nog ordna sig.
Nu var planen att jag skulle gå ut och sola eftersom att det skulle vara jätte bra väder idag. Men en besvikelse drog över mig när jag kollade ut genom fönstret och såg att det var alldeles molningt. Typiskt. Får hoppas på att det skiner upp snart. Så länge får jag hitta på något annat skoj men överst på listan står frukost. P&K

Har inga färska bilder här från landet så får köra på en favorit i repris från Spanien

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är det på bilden?

2010-07-23 @ 21:16:09
Postat av: Rebecka

SV: Julia, Jag, Jossan och Philip :)

2010-07-24 @ 00:43:29
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0