sunshines

Goddag folket!
Idag är det torsdag och jag mår någolunda bra nu. Gårdagen var lugn och skön och avslutades med ett kvälls dopp med brorsan. Idag är det en sån där dag då tiden har stannat upp. Allt går i slowmotion. Vaknade i morse av spöregn. Så jag låg kvar i sängen någon timme och den timmen blev till flera timmar. Orken till att hitta på något annat fanns inte. När jag väl reser mig upp för att göra något snurrar hela världen runt omkring mig och jag håller på att svimma. Så denna dag har jag i princip bara legat i sängen och kollat på one tree hill. Rätt skönt det ockå. Men nu har jag lyckats ta mig ut i solen. Det är faktiskt riktigt varmt nu. Vädret vänder snabbt. Hoppas bara att det forstätter att vara varmt, solen gör ju varje människa snäppet gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0