i gotta feeling


Nu har jag precis tagit en lång och skön dusch efter en grymt jobbig träning. Men det är det självklart värt.
Vaknade upp bredvid denna pojke på bilden ovan vid halv 2 tiden. Tog en frukost vid 3 och chillade järnet med musik. Att vända på dygnet är väl vad sommarlovet är till för, eller har jag fel? Nu tänkte jag slänga mig i sängen och kolla lite på one tree hill med tända ljus omkring mig och bara ta det lugnt. Känner att jag behöver det. En skön kväll för mig själv och leva livet till hundra procent. P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta och bli ihop med den där pojken nån gång då! Det märks ju att du älskar honom, och han vill vara med dig!!!!!

2010-07-29 @ 20:35:33
Postat av: Anonym

han är ju så jävla ful bara..

2010-07-30 @ 16:55:08
Postat av: Rebecka

det låter som någon är lite avundsjuk :)

2010-08-07 @ 21:46:25
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0