back on track

Så där ja! Nu är det inge mer jobb för min del. Sista dagen var i går och det känndes kanon. Nu kan mitt sommarlov börja på riktigt. Efter jobbet i går kom mamma och hämtade upp mig och så åkte vi till källbrink där jag skulle tävla. Försöket gick hur bra som helst men i finalen gick det inte alls lika bra. Glömde typ springa eller något liknande. På kvällen kom min lilla Axel hit. Mysigt!
Idag har jag hunnit med att tävla på förmiddagen. Denna dag var det längd som gällde. Ingenting stämde men ett silver till mig blev det iallafall. Nu ska jag fixa iordnong mig för att sedan åka upp till centrum med Emma och lite senare träffa Axel. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0