folk tycks veta vem jag är.

En sak som jag stör mig väldigt mycket på är att det finns så många människor som hittar på lögner och skapar massa rykten bara för att förstöra för andra. Det är sjukt hur mycket folk vet om mig, som jag själv inte har en blekaste aning om. Folk tycks veta vem jag är för att dom hörde av en kompis kompis brorsas kusin att jag var en .... tex.  Varför inte skaffa sin egna uppfattning om personen? Istället för att trycka dit personen för något man hört som man inte ens vet om det är sant. Jag förstår inte ens hur man orkar lägga ner sin energi på att skapa rykten och lägga sig i andras liv. Varför inte ägna sig lite tid åt sitt eget liv stället?
Jag blir lika förvånad varje gång jag får höra saker om mig själv/ saker som jag gjort. Jag som trodde att jag viste bäst om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hatar också det där! Man får aldrig leva sitt eget liv

2010-06-21 @ 20:34:02
URL: http://Miimmii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0