in my head

Goddag folket!
Fick precis ett samtal om en förfrågan till jobb denna vecka som ledare på friidrottsskolan. Ledare för små ungar kan ju inte vara så svårt och tjäna pengar är ju alltid bra. Så denna vecka kommer jag alltså jobba. 
I går kväll var Axel som sagt här. Vi låg och kollade på Titanic och vid 3 tiden rullade han hemåt och då gick jag och la mig. I morse fick jag något slags ryck och slängde ner mig själv på golvet och gjorde 300 situps och 200 rygglyft. Fråga mig inte varför. Jag är som jag är och det kan ingen ta ifrån mig. Nu tänkte jag ta en dusch och sedan har jag ingen aning om vad som händer. Vi får se helt enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det nån fulare än han? nej

2010-06-24 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0