nobody said it was easy

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud, alla tankar, alla frågor. Jag anstränger mig för att lita på folk, jag vill verkligen men det går inte. Vem kan man lita på egentligen?
Nu orkar jag inte tänka på dom jävla konsekvenserna längre. Jag orkar inte tänka efter, orkar inte undra.
Jag orkar inte vara vaken längre. När jag sover slipper jag åtminstone tänka på allt som berör mig illa. Jag slipper rykterna, skitsnacket, alla tankar. Just nu har jag ångest för allt. Jag kanske inte vill hem trots allt. Då slipper jag iallafall allt det här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i alla rykten. Du vet själv att dom inte är sanna. You can do it.

2010-07-01 @ 15:02:49
Postat av: Anonym

jo Becka jag vill att du kommer hem. Alla vill att du kommer hem. Kom hem nu!!! <3

2010-07-01 @ 18:39:14
Postat av: Fredrik

ååh sluta vara så snygg kvinna!! <3

2010-07-01 @ 23:39:32
Postat av: Rebecka

Sv anonym: Yes i can do !



Sv anonym: vad bra att nån vill det iallafall :)



Sv Fredrik: haha vem är det som är den snygga här egentligen? Dock är du ingen kvinna... så du räknas inte. "Snygga man"

2010-07-01 @ 23:43:00
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0