Sommarlov

Nu har jag sommarlov och det känns hur skönt som helst. Aldrig mer grundskolan. Klart att  jag kommer sakna dom flesta, men vissa ska ändå bli jävligt skönt att slippa..  Nu väntar ett långt och härligt sommarlov. Gilla!
Dagen började med att åka med alla 9:or till kyrkan i spöregn. Det börjar bli en traditon att det ska regna på skolavslutningar verkar det som.. Mitt humör var på topp tills jag fick reda på lite saker som hände igår. Så mitt humör vände snabbt. Men det var bara att lossas att jag var glad endå. Det var ju trots allt skolavslutning. Efter att ha lyssnat på kören och rektorn åkte vi tillbaks till skolan där vi fikade, fick våra betyg och spelade godis spel. 
Ikväll ska jag förmodligen ut och fira med massa kompisar, får se hur det blir med den saken. P&K 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<333333333333333

2010-06-12 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0