sommartider

Sveriges nationaldag idag. Solen skiner och allt är underbart. Idag har jag hunnit med ett träningspass ute i solen. Sjukt varmt, nästan för varmt. Men ska inte klaga nu när vi äntligen har det varmt och soligt.

Igår var jag uppe i centrum och köpte pressent till Emma. Därefter tog jag det bara lugnt och väntade in kvällen.  Kvällen spenderades med Axel, Victor, Michelle och Eva. Först var vi bara ute och gjorde inte speciellt mycket. Axel ringde desperat runt till folk som bodde i närheten där vi var för att han ville låna en gaffel så att han kunde äta sin ben & jerry glass som han köpt. Och ja.. han äter glass med gaffel, fråga mig inte varför. Efter en stund fick han äntligen tag på Crille så att han fick sin efterlängtade gaffel och jag fick ett sugrör. Tack Crille, du räddade våran kväll... Där efter gick vi hem till Axel och kollade lite på film, snackade och åt frukt och dumle. Mysig kväll med underbara vänner. Uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0