you.

Att se dig med henne, det gör så jävla ont. Jag trodde inte ens att du kunde göra något sånt. Efter alla dessa dagar vi delade tillsammans, högg du mig i hjärtat och bara snabbt blev någon annans. Kan inte klandra mig själv för jag är kär, Och det är faktiskt bara ditt fel att det blivit såhär. Alla känslor som jag bär är dom falska eller äkta. Jag trodde att jag äntligen funnit dig, den rätta. Jag saknar dig som fan, kan du inte förstå. Fattar du inte hur dåligt du får mig att må. Tänker ofta tillbaks på stunderna på oss. Men som alla andra säger så är det ju förstås. Att människor som du, inte kan ändra på sig. Jag borde ha insett och jag borde ha sagt nej. För mitt livs största misstag var att lita en gång till. Men det är oftast så att hjärtat går dit hjärtat vill. Någonting saknas, något känns fel, inom mig saknas en del. Och den delen är du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0